Marketing

Obsahový marketing

Výkonnostní marketing

Každej projekt si zaslouží skvělej marketing

Stejně jako hezký a funkční web i marketing může mít každej. Velká nadnárodní korporace ale i malý živnostník z vaši ulice. Velké firmy, potřebuji velké agentury, potřebují lepší řízení projektu, rychlejší podporu, pokročilejší aplikace a přesnější cílení a měření.

Zdarma

Konzultace

Bezhlavě se nepouštím do věcí, kterým nerozumím. Proto potřebuji v prvé řadě váš projekt poznat a zjistit, jestli pro něj mohu být přínosem, či nikoli.

→ Na váš projekt koukám s odstupem, díky tomu vidím věci, ke kterým vy můžete být slepí

→ můžu být vašim osobním potížistou, člověkem, kterej hledá chyby a navrhuje řešení.

 

500 kč / hod.

Marketing pro firemní/osobní web

Branding – osobní značka, fotografie, texty, videa

→ SEO – optimalizace pro vyhledače

→ Brandbuilding

→ Foto a video

500 kč / hod.

Marketing pro e-shop

Branding, obsah i výkon

→ SEO – optimalizace pro vyhledavače

→ Srovnavače zboží

→ Obsahová strategie

→ Foto a video

Obsahový vs výkonnostní marketing

Obsahový marketing

Celá řada definic vysvětuje, co znamená obsahový marketing. Ale jak vnimám obsahový marketing ja? Vnimám to jako podstatnou součást marketingové strategie a dle mého názoru tam lze zařadit vše, co souvisí s obsahem. Jsou to texty, které mjí přímo vliv na SEO, optimalizaci webu. Jsou to fotografie i video, které souvisejí s publikováním obsahu na webových stránkách nebo sociálních sítích a tím zvyšují povědomí a důvěryhodnosi vaši značky. Obsahový marketing dáva návštěvníkům přidanou hodnotu v podobě kvalitního obsahu.

Obsahový marketing je běh na dlouhou trať a nelze ho zapnout nebo vypnout jako vykonnostní marketing. Ale z dlouhodobého hlediska je to nejudržitelnější zdroj věrných zákazníků a fanoušků.

M

Výkonnostní marketing

Jak sám název napovídá, tato forma marketingu je zaměřená na výkon, na měření konverzí a přesné vyhodnocení investovaných prostředků. Vykonnostní marketing je opak obsahového marketingu. Cílíte na výkon v kratkodobém horizontu jako mohou být Vánoce, Black friday apod. ale také na získávání nových akvizic. Výkon jde ruku v ruce s obsahem. Díky PPC reklamám, srovnavačum zboží a dalším kanalům zaměřených na výkon, získáte nové akvizice a kvalitního obsah se postará o získání jejich důvěry, zapamatování vaši značky.