Marketing
Každej projekt si zaslouží skvělej marketing
Stejně jako hezký a funkční web i marketing může mít každej. Velká nadnárodní korporace ale i malý živnostník z vaši ulice. Velké firmy, potřebuji velké agentury, potřebují lepší řízení projektu, rychlejší podporu, pokročilejší aplikace a přesnější cílení a měření.
Zdarma
Konzultace
Bezhlavě se nepouštím do věcí, kterým nerozumím. Proto potřebuji v prvé řadě váš projekt poznat a zjistit, jestli pro něj mohu být přínosem, či nikoli.
→ Na váš projekt koukám s odstupem, díky tomu vidím věci, ke kterým vy můžete být slepí
→ můžu být vašim osobním potížistou, člověkem, kterej hledá chyby a navrhuje řešení.
500 kč / hod.
Marketing pro firemní/osobní web
Branding – osobní značka, fotografie, texty, videa
→ SEO – optimalizace pro vyhledače
→ Brandbuilding
→ Foto a video
500 kč / hod.
Marketing pro e-shop
Branding, obsah i výkon
→ SEO – optimalizace pro vyhledavače
→ Srovnavače zboží
→ Obsahová strategie
→ Foto a video
Obsahový vs výkonnostní marketing
Obsahový marketing
Celá řada definic vysvětuje, co znamená obsahový marketing. Ale jak vnimám obsahový marketing ja? Vnimám to jako podstatnou součást marketingové strategie a dle mého názoru tam lze zařadit vše, co souvisí s obsahem. Jsou to texty, které mjí přímo vliv na SEO, optimalizaci webu. Jsou to fotografie i video, které souvisejí s publikováním obsahu na webových stránkách nebo sociálních sítích a tím zvyšují povědomí a důvěryhodnosi vaši značky. Obsahový marketing dáva návštěvníkům přidanou hodnotu v podobě kvalitního obsahu.
Obsahový marketing je běh na dlouhou trať a nelze ho zapnout nebo vypnout jako vykonnostní marketing. Ale z dlouhodobého hlediska je to nejudržitelnější zdroj věrných zákazníků a fanoušků.
Výkonnostní marketing
Jak sám název napovídá, tato forma marketingu je zaměřená na výkon, na měření konverzí a přesné vyhodnocení investovaných prostředků. Vykonnostní marketing je opak obsahového marketingu. Cílíte na výkon v kratkodobém horizontu jako mohou být Vánoce, Black friday apod. ale také na získávání nových akvizic. Výkon jde ruku v ruce s obsahem. Díky PPC reklamám, srovnavačum zboží a dalším kanalům zaměřených na výkon, získáte nové akvizice a kvalitního obsah se postará o získání jejich důvěry, zapamatování vaši značky.